duminică, 12 martie 2017

PENTRU UNII MUMA PENTRU ALTII CIUMA


PENTRU UNII MUMA PENTRU ALTII CIUMA



 Deschid acest articol cu un titlu pe cat se poate de sugestiv pe atat de realist caci asta e cruda realitate,
in Romania sunt numai retrictii si numai obligatii cand vrei sa faci ceva si cand spun ceva inseamna orice caci traim in tara in care autoritatile,parlamentul si guvernantii nu stiu decat sa inventeze legi sau sa copieze fara sa gandeasca pe cele ale UNIUNII EUROPENE,fara sa se gandeasca la POPOR,nu mai vorbesc de preturi care deja au depasit cu mult preturile din UE cu sprijinul larg al marilor supermarketuri in numele asa zisei concurente,ma intreb care concurenta ca au disparut cam 90 % din magazinele alimentare de cartier iar pietele in care taranii isi vindeau marfa s-au umplut de speculnti care cumpara marfa de la Kaufland si o revand mai apoi in piata la taraba...fiindca primariile au inchiriat tarabele ca sa si asigure un venit stabil pentru bugetul din care sa si platesc neamurile, astfel s-au transformat si primariile in mici societati sau mici coperative in care majoritatea freaca menta plimband doua hartii dintr un birou in altul si isi asteapta leafa luna de luna,
  hai sa luam ca exemplu taierea unui simplu copac de pe terenul proprietate privata, ca sa faci asta trebuie intai sa mergi la padurar sa ti dea incuviintare scrisa,apoi la primarie sa ti dea alta incuviintare scrisa si apoi poti sa l tai dar hopa nu l poti transporta caci trebuie sa mergi iar la nu stiu care sa ti dea alta incuviintare scrisa sa l poti transporta...asa ca ajungi pana la urma sa ti bagi ceva in mama lor de hartii si sa ti iei campii prin cine stie ce tara straina la munca, deci iata ce ne -a adus BUN intrarea in UE pe care ne am grabit sa o acceptam fara gandire indeplinind intocmai orice ordin sau idee venita de acolo bineinteles in dispretul total fata de POPOR,

   mai deunazi am clocit o idee ca sa vad si eu pana unde poate ajunge nerozia unui POPOR si mi -am facut plan sa merg intr-o mica croaziera cu caruta prin tara asa cum fac de altfel o mana de straini prin toata Europa si redau mai jos sursa de unde am aflat =
-http://stirileprotv.ro/stiri/social/tinerii-care-vad-europa-din-caruta-sophie-si-baptiste-s-au-cunoscut-in-romania-in-urma-cu-5-ani.html

  deci ei pot si au voie sa calatoreasca unde vor prin Europa si prin Romania dar eu nu ,cel putin asta am inteles eu din discutia avuta cu reprezentanti ai politiei din judetul Arges dar si din Capitala, o discutie avuta cu un an in urma cand doream sa ma informez despre o cale pe care sa o urmez pe o distanta de circa 100 de km fata de punctul de destinatie,raspunsul organelor de politie a fost clar si concis, NU EXISTA TRASEU DE URMAT CACI IN ROMANIA NU AI VOIE CU CARUTA PE DRUMURILE NATIONALE SAU EUROPENE.
  acum stau si ma intreb tinerii din videoclipul de mai sus postat de protv pe aunde au venit si pe unde vor calatori ?
cat e de corecta legislatia in vigoare din Romania daca ea nu impune decat restrictii locuitorilor acestei tari si nu ofera nici o posibilitate de ocolirea a respectivelor drumuri interzise?
  SA INTELEG CA PENTRU UNII ESTE MUMA IAR PENTRU UNII ESTE CIUMA?
ADICA STRAINII AU VOIE SA CALATOREASCA ORIUNDE DAR NOI ROMANII NU PUTEM FACE ASTA CA LUAM AMENDA DE ALTFEL AM INTREB CATE AMENZI AU LUAT CEI DOI TINERI STRAINI DE CAND AU INTRAT PE TERITORIUL ROMANIEI SI PANA AU IESIT CU CARUTA?  CA EU DACA TRECEAM GRANITA CU CARUTA NU CRED CA MERGEAM MAI MULT DE 1 KM SI MI LUAM AMENDA?
  si acum sa nu incerce cineva sa ma prosteasca ca nu e adevarat ce spun caci stim cu totii ce bine sunt vazuti romanii oriunde in lume si cum sunt priviti ...

   acum vine concluzia acestui articol si anume INTREBAREA=
-SE VA SCHIMBA OARE VREODATA LEGISLATIA RUTIERA IN ROMANIA ASTFEL INCAT DACA EU VREAU SA MI VIZITEZ NEAMURILE DIN ALT JUDET SAU PRIETENUL DIN MURES SAU BOTOSANI O VOI PUTEA FACE PLECAND SPRE EL CU CARUTA SAU ȘARETA SAU MAI BINE ZIS CAND O VOI PUTEA FACE SI CATE HARTII TREBUIE SA PLIMB PRIN BIROURI PENTRU A FACE O MICA EXCURSIE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu